מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

הוסף לעגלה
תוצאות: 1976
מחיר | שם מיין לפי:

 adidas חולצות

 

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות שינוי מרתק בתחום של הביגוד ובפרט ביגוד ספורט. בשביל להמחיש את השינוי אנחנו נציג שתי חברות שמציעות חולצות מסוגים שונים, כאלה שמתאימות לפעילות יומיומית וכאלה שמתאימות לפעילות ספורטיבית מסוגים שונים, ריצה או הליכה.

מצד אנחנו יכולים לראות מה ADIDAS חולצות מציעה לנו. אדידס היא כמובן רק חברה שפועלת בתחום של ביגוד ספורט, בין אם זה לכדורגל, כדורסל, ריצה וענפי ספורט אחרים. מצד שני אנחנו יכולים לראות למשל חולצות REPLAY, חברה שמציעה ביגוד יותר אלגנטי, יותר יומיומי, ביגוד לעבודה, פגישות וכדומה.

צריך להדגיש גם חברת ADIDAS חולצות מציעה לנו סטים וקולקציות שאנחנו יכולים ליהנות מהן ביום יום, בין אם מדובר בחולצות קצרות או ארוכות, כאלה אשר מתאימות לבית, לעבודה או לכל מקום אחר. יש גם לא מעט שלובשים ADIDAS חולצות אפילו באירועים חברתיים ואחרים. עדיין אנחנו יכולים לראות הבדל בין חולצות אלה לחולצות שמותאמות יותר לאירועי ספורט כפי שתיארנו, כדורגל, כדורסל וכדומה.

מה ההבדלים בין חולצה של אדידס לחולצה של ריפלי? מאוד פשוטה, עם השנים אדידס החלה הולכת לכיוון של חולצות DRY FIT, חולצות מנדפות זיעה. הרעיון הוא מאוד פשוט וברור. מדובר על חולצות שכוללות מאה אחוז פוליאסטר, לעיתים אפשר למצוא גם חולצות שמשלבות חומרים נוספים, כולל, סטרץ’, חומרים אורגניים ואפילו כותנה. חולצות אלה מאפשרות לנו לרוץ מבלי שהזיעה תידבק אליהן, כך אנחנו הרבה יותר קלים ומרגישים הרבה יותר נוח. החולצה סופגת את הזיעה ומעבירה אותה החוצה ומתאדה. מדובר על חולצה נושמת.

לעומת זאת, חולצה של ריפליי למשל, כזו שמוכרת לנו לשימוש יומיומי כזה או אחר, היא חולצת כותנה, כפי שהיה נהוג להשתמש בהן גם בפעילויות ספורטיביות, לפני עשרים שנה בערך. מדובר על חולצה שאיננה סופגת את הזיעה וזה כמובן מקשה מאוד על ביצוע פעילויות גופנית.

כאמור, אנחנו יכולים לראות ADIDAS  חולצות שהן מנדפות זיעה וכן חולצות טריקו רגילות שמתאימות ליום יום, אנחנו יכולים למצוא גם חולצת REPLAY, שמתאימה יותר לפעילות יומיומית, לעבודה או לבית.

לפני סיום חשוב לומר, שתי החולצות יכולות להיות מעוצבות מאוד יפה, מסוגננות, וכן אנחנו יכולים לעשות בהן שימושים רבים, לא בהכרח רק למה שציינו. אנחנו צריכים להחליט מה אנחנו רוצים לעשות עם החולצה ואיזו חולצה אנחנו מעדיפים בעת ביצוע הפעילות.

אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד ולמצוא קטלוג עשיר של ADIDAS חולצות וכן חולצת ריפליי מהסוג שאתם מחפשים ואוהבים. פנו אלינו בטלפון או במייל והצוות שלנו ב-XTAZY,  ישמח להציע מגוון רחב של חולצות לפעילות ספורט, לבית ולכל צורך אחר. פנו אלינו עוד היום ואנחנו נשמח לענות לכם על כל שאלה. חשוב להדגיש, אנחנו מוכרים גם בגדים וחולצות של חברות אחרות.